logo Spoorgroep Luxemburg
# rubriek
  Spoor-site Info Fotoalbum Agenda Links Bussen-site Contact  

CFL 2000
pagina 35 van 41
1   << 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 >>
Doorzoek het Spoor-site fotoalbum
Sorteer deze lijst foto's op
Foto's per pagina

Gerrit Hardeman,Kautenbach,2001,CFL 2000,NMBS 1300 De machinist van de 1322 vertrok niet snel genoeg naar de zin van de machinist van de 2006. Die had zijn dienst erop zitten en wilde naar huis. De goederentrein had echter voorrang en had allang groen licht.
Kautenbach, 17 mei 2001

Gerrit Hardeman

Trefwoorden: CFL 2000 , NMBS 1300 , Jaartal: 2001 , Kautenbach
 

Gerrit Hardeman,Kautenbach,2001,CFL 2000 De 2006 vertrekt naar Wiltz. De 2002 staat dan al een tijdje op het zijspoor te wachten. Zodra de sneltrein uit Luxemburg-stad richting Troisvierges aangekomen is, zal de 2002 weer langs het perron gereden worden om een extra slag naar Wiltz te maken.
Kautenbach, 16 mei 2001

Gerrit Hardeman

Trefwoorden: CFL 2000 , Jaartal: 2001 , Kautenbach
 

Arthur Akkermans,Clervaux,1999,CFL 2000 CFL 2003+2012 met de trein naar Luxemburg.
Clervaux, 2 augustus 1999

Arthur Akkermans

Trefwoorden: CFL 2000 , Jaartal: 1999 , Clervaux
 

Gerrit Hardeman,Kautenbach,2001,CFL 2000,CFL 3000 De machinist van de stoptrein uit Wiltz richting Athus (9:19u in Kautenbach) keek toe. Hij moest wachten tot de vertraagde sneltrein voorbij was om 9:25u.
Kautenbach, 14 mei 2001

Gerrit Hardeman

Trefwoorden: CFL 2000 , CFL 3000 , Jaartal: 2001 , Kautenbach
 

Thom Tollenaar,Luxemburg station,2002,CFL 2000 Het zou een quizvraag kunnen zijn: Hoever liggen Luik/Liers en Paris-est van elkaar verwijderd. Het antwoord is duidelijk ongeveer 1 meter. Links de wagens voor de IR naar Luik en rechts de wagens van de trein naar Paris-est. De CFL 2005 slaat e.e.a. rustig gade...
Luxemburg station, 5 januari 2002

Thom Tollenaar

Trefwoorden: CFL 2000 , Jaartal: 2002 , Luxemburg station
 


Meld u aan als lid van onze club! top
vorige paginaVolgende pagina
webwijzer
Webwijzer

copyright en disclaimer