logo Spoorgroep Luxemburg
# rubriek
  Spoor-site Info Fotoalbum Agenda Links Bussen-site Contact  

2006
pagina 7 van 39
1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>   39
Doorzoek het Spoor-site fotoalbum
Sorteer deze lijst foto's op
Foto's per pagina

Johan Dirksen,Luxemburg station,2006,SNCF Voor het tweede deel van de reis naar Basel is SNCF 115029 voor de trein geplaatst.
In het weekend werden werkzaamheden aan de nieuwe tunnel uitgevoerd. Voor het intakelen van nieuwe brugdekken voor de nieuwe onderdoorgang was een zware telescoopkraan ingehuurd. De vrachtwagen was op een spoorwagon het station binnengereden.
Luxemburg station, 3 september 2006

Johan Dirksen

Trefwoorden: SNCF , Jaartal: 2006 , Luxemburg station
 

Johan Dirksen,Luxemburg station,2006,NMBS De eerste etape van EC 97 zit er op NMBS 2013 heeft de IRIS van Brussel naar Luxemburg gebracht.
Luxemburg station, 3 september 2006

Johan Dirksen

Trefwoorden: NMBS , Jaartal: 2006 , Luxemburg station
 

Gerard Keuning,Esch-sur-Alzette,2006,CFL 3000,Goederentreinen CFL 3019 passeert met een goederentrein Esch-sur-Alzette.
Esch-sur-Alzette, 28 augustus 2006

Gerard Keuning

Trefwoorden: CFL 3000 , Goederentreinen , Jaartal: 2006 , Esch-sur-Alzette
 

Gerard Keuning,Esch-sur-Alzette,2006,CFL 3000 CFL 3019 vertrekt als losse loc naar Bettembourg voor de volgende klus.
Esch-sur-Alzette, 28 augustus 2006

Gerard Keuning

Trefwoorden: CFL 3000 , Jaartal: 2006 , Esch-sur-Alzette
 

Nicolas Eenens,Luxemburg station,2006,CFL 1000,Diverse werktreinen,Werk in uitvoering In Luxemburg wordt nog steeds hard gewerkt om het station geschikt te maken voor de toekomst. Veel werktreinen zijn daar voor nodig. CFL 1052 komt met een rongenwagen materialen brengen.
Een van de veranderingen is het vervangen van de tunnel onder de perrons. Ook wordt het sporenplan aangepast. Tot voor kort lag hier een middenspoor waar de bekende Wegmannrijtuigen werden geparkeerd als de spitsdiensten er op zaten. Nu het middenspoor is verdwenen zijn de beide perronsporen naar elkaar toegelegd. De vrijkomende ruimte tussen de sporen en perron op te vullen zijn de perrons verbreed met roestkleurige stalen elementen.
Luxemburg station, 15 december 2006

Nicolas Eenens

Trefwoorden: CFL 1000 , Diverse werktreinen , Werk in uitvoering , Jaartal: 2006 , Luxemburg station
 


Meld u aan als lid van onze club! top
vorige paginaVolgende pagina
webwijzer
Webwijzer

copyright en disclaimer